Навчання на курсах проходить у трьох напрямах, і кожен з них тісно пов’язаний один з одним.
Опрацьовуючи навчальні програми (“Малятко”, “Дитина”, “Я у Світі” та ін.) наші педагоги склали приблизний список питань, на які дошкільнята мають з легкістю відповідати по закінченні навчання у Школі Майбутнього Першокласника:
- В якій країні ти живеш?
- Які ти знаєш інші держави?
- Назви державні символи України (гімн, герб, прапор); національні символи (булава, калина, жито, пшениця, вишиванка).
- Яка найбільша річка протікає в Україні (Дніпро), найвищі гори (Карпатські, Кримські), моря (Азовське, Чорне).
- Хто очолює державу?
- Назви столицю України. Її головну вулицю.
- Які ти знаєш інші міста та села України?
- Назви, на якій вулиці (адреса, номер домашнього телефону) ти живеш, на якій вулиці розташована твоя школа/садочок.
- Назви склад своєї сім‘ї: прізвище, ім‘я, по-батькові тата, мами, тебе.
- Хто такі знайомі? Хто такі чужі люди?
- Як поводити себе із знайомими та чужими людьми, тваринами?
- Яке основне призначення тата й мами?
- Розкажи який ти, що умієш робити, що і кого любиш.
- Як правильно користуватися телефоном. Назви номер телефону пожежної охорони, міліції, швидкої допомоги.
- Як правильно звертатися до дорослих?
- Чим відрізняється дитина від старої або дорослої людини?
- Що спільного між твариною і людиною? І в чому різниця?
- Як ти гадаєш, що корисно людині (міцний сон, свіже повітря, раціональне харчування, особиста гігієна, фізичні вправи), що шкідливо (перевага солодощам, тривале сидіння перед телевізором/комп’ютером, шкідливі звички, бруд, недотримання розпорядку дня)?
- Як правильно поводитися на вулиці (правила дорожнього руху), при зустрічі зі знайомими людьми, тваринами, відпочиваючи на воді, в лісі: в екстремальних умовах (пожежі, повінь)?
- Назви хороші та погані вчинки людини.
- Склади листа, на приклад, бабусі (початок, основна частина, закінчення).
- Які ти знаєш професії? Які знаряддя праці (по професіям): в кабінеті лікаря є … , у няні для праці є … .
- Що відноситься до одягу та взуття? Їх призначення.
- Які ти знаєш предмети домашнього вжитку?
- Чим схоже та відмінне житло в селі та в місті?
- Назви знайомі тобі засоби технічного зв‘язку.
- Хто будує житло?
- Що ти знаєш про будівництво?
- Які є споруди соціального характеру (лікарня, пошта, школа, садок, перукарня…)?
- Які ти знаєш продукти харчування?
- Назви пори року. Як погода впливає на людину, тварин, природу?
- Назви частини доби, місяці року, дні тижня.
- Які ти знаєш види природних та сезонних явищ?
- Що таке космос, планети?
- Чим відрізняється від інших зірок Сонце?
- Як впливає Сонце на воду, ґрунт, повітря, рослини, тварини?
- Які властивості і стани є у води, повітря, ґрунту?
- Назви знайомі дерева, кущі, трави.
- З яких частин складається рослина (корінь, стебло, листок, квітка, плід)?
- Назви тварин та їх малят, птахів, риб, комах.
- Чому взимку люди тепло вдягаються?
- Послухай, запам‘ятай та назви слова.
- Як ти розумієш слово?
- Як ти вчиниш у випадку, коли … ?
- Закінчи мою історію.
- Як могла б починатися така казка?
- Для чого потрібен предмет (літак, лопата, …)?
- З яких частин складається предмет (книга, автомобіль, тіло людини, …)?
- Склади коротеньке оповідання про найцікавіше, те, що вразило, схвилювало (початок, основна частина, закінчення).
- Вилучи зайве слово.
- Який цей предмет? Порівняй предмети між собою.
- Доповни ряд слів, що поєднані за змістом.
- Назви слова-антоніми (зима-літо, день-ніч)., синоніми (заєць-зайченята), багато значущі слова (коса,листопад), слова з переносним значенням, ввічливі слова.
- Склади речення з заданим словом, словосполученням.
- Яких ти знаєш дитячих письменників, поетів?
- Що відноситься до творів мистецтва?
- Чи усі звуки ти чисто вимовляєш?
- Якою мовою ти вільно розмовляєш?