Інструкція для батьків щодо організації проведення дистанційного заняття: 


Перед відео-заняттям в записі:

1. Позитивний настрій та батьківське терпіння, розуміння того, що нічого важкого дитину не очікує. Ваш настрій є запорукою виконання всіх запропонованих викладачем завдань.

2. Перегляньте письмову частину завдань в листах з ІДП. 

3. Приготуйте робочий стіл за правилами предмета: олівці, пенал, необхідні зошити та посібники, телефон чи планшет/комп’ютер – завдань буде багато.

4. Пам’ятайте, викладачі завжди допоможуть, якщо будуть виникати питання щодо навчального матеріалу. Підтримуйте зворотний зв’язок зі своїми вчителями. Номери телефонів є в листах з ІДП. 

5. Дотримуйтесь рекомендацій.

В процесі відео-урока:

1. Кожна вправа потребує виконання 2-3 рази. Тому перемотка та пауза – перші помічники батьків для успішного засвоєння матеріалу.

2. Діти працюють в різному темпі. І завдання на 30 с. може розтягнутися на годину – будьте готові, та не заважайте дитині вчитися.

4. Між завданнями та, особливо, між предметами, робіть руханки та перерви на будь-що (не дитина одна, а ви разом) Це дуже важливо! 

5. Ставте на паузу тоді, коли вчитель задає питання. 

Робота з питаннями викладача під час перегляду відео-урока:

1. Разом поміркуйте над питанням, віддаючи дитині роль ведучого.

2. Дитина дасть відповідь лише у випадку, якщо вірить у себе, тому спокійно і не поспішаючи відповідайте разом з дитиною на питання. Якщо дитина вірно відповідає – не забудьте відмітити це та похвалити її . 

3. Якщо ви бачите, що дитина не відповідає вірно чи розмірковує в іншому напрямку – зробіть паузу, можливо вона вже втомилась. 

4. Якщо після паузи та повторного перегляду фрагмента заняття питання залишається невирішеним – напишіть  про це на вайбер чи подзвоніть вчителеві (контакти є в кожному листі) або нам на пошту. Викладач обов’язково зателефонує (viber, zoom) та пояснить матеріал.

Робота з книгою в процесі відео-урока:

1. У відео викладач завжди відкриває книгу чи зошит на певній сторінці. 

2. Зупиніть відео на паузу, дайте дитині самостійно відкрити потрібну сторінку

3. Разом з дитиною роздивіться малюнок та обговоріть все що на ньому є (предметний опис та сюжетний)

4. Прочитайте вголос завдання, обговоріть з дитиною, що треба зробити

5. Дайте дитині стільки часу, скільки потрібно для виконання вправи.

6. Якщо потрібно попрацювати з прописами, теж ставимо відео на паузу і працюємо не поспішаючи з прописами. 


Приємно проводьте час з дитиною, бо він безцінний❤️

Закріплення пройденого матеріалу обов’язково буде, коли закінчиться карантин.