Математика

У процесі навчання математики педагоги приділяють увагу розвитку у дітей умінь та практичних навичок аналізувати, порівнювати та виконувати певні дії з числами, які відповідають знанням.

Так на уроках діти вивчають кольори оточуючих предметів та навколишнього світу природи. Адже все, що оточує дитину, забезпечує прекрасні можливості для навчання. Щоб діти добре запам’ятали кольори, використовуються все що цікаве дітям – квіти, іграшки, листя дерев, веселка та інше.

Педагоги пов’язують колір з формою предметів. Таким чином, діти невимушено вивчають форму реальних речей, при цьому виробляється вміння їх розпізнавати. На уроках діти знайомляться із властивостями предметів та учаться їх порівнювати за розміром, величиною, шириною, висотою.

Дошкільнята при вивченні геометричних матеріалів отримують прості знання про геометричні фігури, накопичують запас геометричних понять і уявлень та засвоюють термінологію. Процес вивчення геометричних фігур вихователі перетворюють у захоплюючу гру, де діти виконують цікаві завдання. Велика увага приділяється навчанню дітей орієнтуватися на площині (зліва, справа), у просторі (вгору-вниз, вперед – назад) та часі.

Цікава математика для малюків – знайомство з множиною предметів. Учитель навчає дітей виділяти у навколишньому світі багато предметів та один. Ці елементарні знання допоможуть дитині впізнавати числа та навчитись рахувати.

Вихователі знайомлять дітей зі світом чисел. Дітей навчають рахувати і пояснюють для чого потрібно вміти рахувати. Формуються обчислювальні навички – розкриваються прийоми додавання та віднімання чисел. Після вдосконалення навичок операцій з числами діти розв’язують прості приклади та задачі.

Математична підготовка дітей відбувається послідовно і формує елементарні математичні уявлення та навички у дітей. Кожен вихователь грамотно проводить відповідну роботу по вивченню математики, тому діти досягають певного рівня знань.