Шукаєте більше корисної та цікавої інформації про нашу школу?

Вона вся тут. Читайте із задоволенням!​

Дистанційна освіта дітей дошкільного віку покликана забезпечити безперервний процес набуття дитиною знань про навколишній світ, а також умінь і навичок у ньому діяти.  Форма роботи — самостійна, за допомогою батьків. 

Основна вимога до організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання полягає у дотриманні принципу здоров’язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню дитини. Тому важливо чітко спланувати оптимальну кількість та обсяг завдань, вправ та ігор, а також їх періодичність.

На фоні загальноосвітньої онлайн-школи існує хибна думка, що 5-6-ти річній дитині може підійти така форма здобуття дошкільної освіти, як “Наживо в зумі”, проте це не так. По-перше тому, що дитині бракує фізичних та психологічних можливостей – час, проведений за компьютером чи планшетом дорівнює часу фізичної бездіяльності та знаходження в одній позі та м’язовій пам’яті. По-друге, у дитини дошкільного віку не так добре розвинуте сприйняття та уважне запам’ятовування без зміни діяльності. В живому спілкуванні “дитина-вихователь/викладач” на занятті  відводиться максимум 25 хв. і це з урахуванням зміни діяльності та руханок. По-третє, онлайн-спілкування не може стати альтернативою навчального заняття: дитина потребує вправляння та повторення.  Через це найкраще підходить форма “відео-заняття”, підготовлене та записане педагогом: дитина разом із мамою може зупинити, відмотати та повторити необхідний фрагмент стільки разів, скільки необхідно для виконання завдань. До речі,  дитина не завжди може опанувати весь навчальний матеріал за 25 хв., тому рекомендовано відео ставити на паузу та займатися іншою діяльністю – грою з іграшками чи братиками/сестричками, випити чаю, допомогти мамі або подивитися мультфільм та будь-чим, що не дає інформаційного навантаження на дитину дошкільного віку.

 

Методичні рекомендації:

1. Скоригувати навчальні плани відповідно до умов карантина, враховуючи його можливе безстрокове продовження до кінця навчального року.

2. При вступі дитини на курс дистанційного навчання організувати вхідне оцінювання з метою діагностування початкового рівня знань та умінь дитини, та планування подальшої роботи щодо подання нового матеріалу, йього систематизації, узагальнення та закріплення.

3. Надати батькам інструкцію про організацію вдома навчального процесу.

Повний текст

Відповідно до даних міжнародних експертів Всесвітнього Економічного Форуму в Давосі

1. Розв’язання комплексних задач

2. Критичне мислення

3. Креативність

4. Управлінські таланти

5. Взаємодія з людьми

6. Емоційний інтелект

7. Здатність приймати ефективні рішення

8. Клієнтоорієнтованість

9. Навички ведення переговорів

10. Стресостійкість

11. Здатність швидко навчатись

12. Вільне володіння іноземними мовами

 Соціальна та фінансова грамотність населення визначає майбутнє країни. Розуміючи всю важливість закладати основи соціальної грамотності в ранньому віці Міністерство освіти та науки України видало наказ від 22.01.2016 #46 “Щодо упровадження основ соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку”. 

Освітяни в Школі Майбутнього Першокласника впроваджують інноваційні методики навчання основ соціальної грамотності на заняттях для дошкільнят. Особливо це важливо для дітей, які не відвідують садочок. Потреба соціалізації та формування навичок жити в сучасному суспільстві є базовою для Людини Майбутнього.

Чи знає Ваша дитина, що робити, якщо вона залишилась сама дома? Що робити коли ключ застряг у замочній щілині? Як заводити друзів? Що робити, коли ти в новому товаристві? Наші турботливі вчителі вчать як вийти достойно з будь-якої ситуації, вчать думати, бути кмітливим та винахідливим, та як “розрулити” життєву ситуацію .

Школа майбутнього першокласника має 17 років досвіду дошкільної освіти, тож ми цілком розуміємо потреби дитини та особлиивості сприйняття, знайомимо з навколишнім світом, викладаємо “нестандартні” предмети такі як логіка, СТЕМ та створили інтелектуальний клуб.

 Кожного року діти наші компетентні учні йдуть у НУШ ( нову українську школу) та показують найкращі результати! А коли задоволені діти і батьки – задоволені і ми)) 

Першу вчительку діти часто називають мамою. І дійсно, школа – це другий дім, місце де дитина проводить багато часу, отримує знання, формує світогляд, заводить друзів і закохується вперше. Як провідник крізь роки, поряд з дитиною іде вчитель. Перша вчителька може надихнути вчитися, прищепити любов до навчання та кожного з навчальних предметів. Та головне, що вчителі дарують свою любов дітям. Учні стають наче рідні діточки, наче родина. 

Так і я стала частиною великої родини Школи майбутнього першокласника. Перше знайомство з дітьми 4-5 років, на уроці англійської мови, пройшло активно і весело, діти з задоволенням слухали і, що головне, повторювали нові слова англійською мовою. Сучасні діти дуже швидко сприймають інформацію, тому важливо тримати темп і бути з ними “на одній хвилі”. Саме так і проходили перші заняття з найменшими. Для дітей 5-6 програма ще більш насичена і спрямована на розвиток мовлення, підготовку руки до письма та вивчення достатньої кількості слів для рівня Begginer. Під час уроків англійської мови, ми з учнями віртуально подорожували до зоопарку, розмовляли про улюблені страви та іграшки, віталися та прощалися, як справжні англійці. 

Всі заняття проходили в атмосфері родинного тепла. Коли дитина почуває себе комфортно, то і нова інформація засвоюється краще, швидше і приємно проведений час, летить швидко і непомітно. І вже зовсім скоро батьки поведуть своїх дітей у перший клас, підготовленими та впевненими у своїх силах.

Сейчас сфера услуг и торговли развита на столько, что сделать хорошо, уже недостаточно. Удивить клиента очень тяжело, практически невозможно. Но я знаю точно невозможное возможно, как пелось в песне. На помощь нам приходит использование WOW эффекта. Что же это такое и с чем его едят? —  разберём детально в этой статье.

В переводе с английского, слово “WOW” – (дословно “Вау”, “Ух ты”) означает поражать, удивлять, ошеломлять, нечто из ряда вон выходящее. Исходя уже из этого определения, компания должна делать нечто большее, из ряда вон выходящее.  Маркетологи, пиарщики, менеджеры по работе с клиентами все думают над одним и тем же вопросом: как добиться WOW эффекта и получить максимум довольных клиентов, а значит и прибыли? Мы, команда Школы Будущего Первоклассника, разобрались и готовы поделится основными моментами и секретами успеха. Всего можно выделить 7 основных приемов, с помощью которых, Вы сможете продвигать свой бизнес, привлекать новых клиентов и делать так, чтоб им захотелось сказать: “Вау”.

  1. Дарите подарки.

Вам нравится, когда Вам дарят подарки? Вашим клиентам тоже. И не думайте, что это может не окупиться.  WOW эффект от подарка принесет с собой волну позитива и удовлетворения. И чем круче подарок, тем сильнее будет WOW волна. Например, в Школе Будущего Первоклассника мы дарим сертификаты на посещение детского развлекательного центра за успешную учёбу. Таким образом ребёнок мотивируется хорошо учится, стараться на уроке и достигать позитивного результата. Родители, в свою очередь, рады, что их ребёнок хорошо учится и ещё получает возможность отдохнуть, клиентам не нужно придумывать как провести досуг. Клиент будет тронут Вашим вниманием ещё больше, если подарок будет сделан персонализировано, ко дню рождения, например. Администратор или учитель лично поздравляет именинника.

Также, подарки можно разыгрывать. Пусть все узнают, что Вы готовы дарить подарки даже тем, кто ещё не является Вашим клиентом. Например, большая аудитория принимала участие в конкурсе на Фейсбуке, где Школа Будущего Первоклассника разыгрывала сразу 3 сертификата на обучение, номиналом до 1000 гривен. Счастливые победители смогли привести ребёнка в школу и были в восторге. Это ли не WOW эффект?!

  1. Будьте клиентоориентированы.

“Клиент всегда прав”, “клиент должен быть доволен” — именно этого требуют все собственники бизнеса. Многие думают, что угодить клиенту — это работа персонала, который работает непосредственно с клиентом (администратор, продавец, в нашем случае учитель), но клиентоориентированность начинается сверху, от самого директора, собственника бизнеса до руководителей и зам. руководителей, менеджеров и администраторов. Если начальство создаёт позитивную, благополучную атмосферу в коллективе, то это позитивно сказывается на работе персонала с клиентами. Потому делаем вывод: чтобы был доволен клиент, должен быть доволен и персонал, тогда он будет готов удивлять, работать на максимум и клиент сможет сказать: “Вау, какой тут дружелюбный персонал! Пожалуй, остановлю свой выбор на этой компании”. Так и достигается WOW эффект.

3.Удивляйте оригинальным стилем.

Как готовить персонал и как поощрять уже имеющихся клиентов мы разобрались, теперь поговорим о том, как привлечь новых клиентов. “Мужчины любят глазами”, эту поговорку можно расширить до “клиенты любят глазами”. Красивая, “вкусная” вывеска или баннер способна привлечь внимание Вашей целевой аудитории, а с умом написанный текст рекламы задержать внимание клиента. Доказано, что человеку необходимо 2-3 секунды чтобы на подсознательном уровне определить готов он покупать то, что увидел или нет. Пусть Ваши дизайнеры поработают над оригинальным стилем и привлекательным дизайном не только Вашей продукции, но и над новым баннером, билбордом и свежим ремонтом магазина или, в нашем случае, школы. Всегда приятно привести ребёнка в красивую школу, со свежим ремонтом и хорошо оборудованными классами. Как хозяйка готовится перед приходом дорогих гостей, наводя порядок в доме, так и школа должна сиять чистотой и блеском, маня интересными постерами и вывесками, в любой момент готова принять гостей с распростёртыми объятьями.

  1. Демонстрируйте!

Покажите себя и свои возможности. Мы в Школе Будущего Первоклассника предлагаем экскурсию по школе, знакомство с учителями и школой, а также пробный урок по всем предметам. Есть много школ, но наша школа уникальна, с оригинальной методикой преподавания и мы готовы это показать нашим потенциальным клиентам. Тот, кто хорошо знает свой товар или услугу, всегда удивляет клиентов своей экспертностью. 

  1. Делайте больше, чем от Вас ожидают.

Логично, что клиенты ожидают получить качественный товар/услугу за свои деньги. Но Вы можете удивить клиента, если сделаете всё быстрее оговоренного срока или предоставите дополнительный сервис. Например, родитель приводит ребёнка в школу, ожидая, что его там обучат, но перед началом учебы нужно купить дорогостоящие книги. Мы, в Школе Будущего Первоклассника, решили эту невысказанную проблему до её появления, создав приложение, которое работает по принципу “школа в смартфоне”. Все учебники издательства Oxford, используемые на уроках, доступны онлайн на сайте школы и в приложении для родителей. Также есть такой фактор как домашние задания, на которые у родителей просто нету времени и желания делать. Наши опытные методисты продумали тайминг урока таким образом, что учителя закрепляют пройденный материал непосредственно в классе, чем значительно облегчают жизнь родителям. “Вау, как удобно” говорят наши клиенты, это и есть WOW эффект в деле.

  1. Удивляйте гарантией! 

Во всём мире эта фишка произвела настоящий WOW эффект. Вы наверняка видели слоганы: “Оплата только за результат”, “Пожизненная гарантия” или “Вернём деньги, если товар не подойдёт”. Цепляет, правда? Такие обращения убирают в подсознании покупателя основной барьер – сомнения, так как гарантия всё решит, если что. Главное в данном предложении – сдержать слово, пообещал – сделай. Наша гордость: тысячи подготовленных успешных будущих первоклассников. Это тот результат, который ожидает от нас клиент. Если Вы сделаете всё правильно, гарантия — это мощнейший WOW эффект в продажах.

  1. Нет предела совершенству.

Допустим, Ваши услуги всегда на высоте, но не стоит остановиться на достигнутом. Ведь довольные клиенты обратятся к Вам вновь и будут в очередной раз ожидать от компании чего-то большего: ещё больше сервиса, ещё быстрее скорость работы, ещё круче результат. Также, довольные клиенты могут посоветовать своим знакомым, друзьям и коллегам обратиться к Вам. Тут срабатывает принцип “сарафанного радио”. А о чём говорят между собой люди? Они говорят о том, что вызвало у них интерес и восторг. Подарите своим клиентам пригласительный сертификат с приятным бонусом, скидкой или, например, на бесплатное первое занятие и они привлекут новых потенциальных клиентов.

Таким образом использование WOW эффекта даёт возможность увеличить базу постоянных клиентов, сделать больше продаж, разрекламировать и популяризировать свою компанию или бренд. Будете ли Вы использовать один инструмент или несколько — решать Вам, главная цель удивить клиента и сделать его “своим”. 

Нетворкінг – корисні зв’язки, як ми звикли казати, має на меті вирішення питань соціального, професійного та навіть романтичного характеру. Всі люди на землі знайомі через спільних знайомих, за теорією “шести рукостискань” американських психологів Стенлі Мілгрема та Джеффрі Треверса, саме на цій території і базується нетворкінг. Люди допомагають один одному, та в решті собі, за допомогою знайомих та друзів. Ніколи не знаєш, де зустрінеш підтримку та познайомишся з “потрібною людиною”. Це можуть бути курси, спортзал чи тематична виставка. А можливо навіть несподіване знайомство в кав’ярні чи віртуальне спілкування в мережі Інтернет та друзі в соцмережах.

Так Школа Майбутнього Першокласника в колаборації з кандидатом медичних наук, лікарем-стоматологом Марченко Ольгою Анатолієвною, провели ігрове заняття Smile. Учні школи та всі бажаючі дітки могли безкоштовно відвідати заняття, взяти участь в інтерактивних іграх, отримати професійну консультацію кваліфікованого лікаря- стоматолога вищої категорії. Результат нетворкінга – позитивне ставлення до освітньої організації (Школа Майбутнього Першокласника) та до лікаря, Марченко Ольги Анатоліївни, яка власне і проводила заняття.
 
Втілювати концепцію нетворкінга в життя дуже просто. Треба спрямувати свої думки в напрямку допомоги ближньому, навіть якщо не маєте власної вигоди чи “зиску”. Нетворкінг використовує корисні знайомства для “зведення” людей, де ви можете виступати посередником. Можливо так і справджується доля, коли ти опиняєшся в потрібному місці, в потрібний час. А бумеранг добра завжди повертається.

Діджиталізація освіти сьогодні є головним трендом розвитку в сфері дошкільної та шкільної освіти. Переймаючи досвід передових технологій та адаптуючи сучасні гаджети для освітньої системи, в Україні створюються електронні підручники, у класах з’являються інтерактивні дошки та широко використовується Інтернет. В Школі Майбутнього Першокласника працюють освітяни, які здатні змінюватися та бути в тренді. 

Хоча України знаходиться на стадії розвитку діджиталізації, багатьом учням батьки вже купили планшети, щоб ходити з ними в школу, для дошкільнят батьки знаходять в Інтернеті відеоматеріали, рекомендовані вчителями Школи Майбутнього Першокласника для перегляду та закріплення матеріалу, пройденого під час занять. Під час, власне, самих занять з усіх предметів вчителі Школи Майбутнього Першокласника використовують аудіо- та відеоматеріали з своїх планшетів чи ноутбуків та виводять їх на великий екран. Завдяки новітнім технологіям стало можливим зробити віртуальну подорож до Лондона на уроці Англійської мови. А одну тему можна подати за допомогою різноманітних відеоматеріалів з мережі Інтернет, завдяки чому, повторення вивченого матеріалу стає більш цікавим для учнів. 
Діджиталізація полегшує життя батькам, адже вони можуть скачати необхідні підручники та додаткові матеріали в мережі Інтернет, не витрачаючи додаткові кошти. Також завдяки створенню корпоративного журналу ШМП поліпшується співпраця та комунікація між батьками та вчителями. За нашою системою “Школа в смартфоні” батьки можуть отримати інформацію про перебіг заняття, пройдений матеріал, рекомендовані до перегляду відео на Ютуб, мультимедійні компоненти. 
 
Вдосконалення – наш стратегічний план! Ми маємо великі плани в сфері діджиталізації на майбутнє, а саме проведення вебінарів з експертами освітянами для батьків наших учнів, випускників Школи Майбутнього Першокласника

Підводячи підсумки 2019 ми провели ІІ методичний семінар “Святий Миколай в традиції ШМП” . Представники кожної філії виступали, щоб поділитися досвідом з колегами.

Перший доповідач Наталя Анатоліївна розповіла про підготовку до святкового заняття. Діти та вчителі були вдягнені у вишиванки, діти співали пісні, щиро вірили, що прийде святий Миколай і він дійсно прийшов!

Людмила Степанівна розповіла про святкове заняття, під час якого дітям розповіли історію святого Миколая, а діти зліпили бублики, щоб нагодуватита дорогого гостя та вдихнули в них теплі побажання. Хоча свято було проведено без жодної репетиції діти показали гарні знання, відповідали на питання святого Миколая, а він давав їм настанови на добрі справи та гарні вчинки.

Сніжана Олександрівна розповіла як свято проходило у Школі Майбутнього Першокласника на Сімферопольській. В цей день у дітей уроків не було, на святі їм розповідали про походження святого Миколая та його добрі справи. Співали пісні та водили хороводи. Також на семнарі було представлено відео зі свята.

Заключний виступ семінару – доповідач Віталій Петрович в головній ролі (святого Миколая) поділився своїми враженнями та роздумами щодо проведення святкового заходу. На його думку діти були чемними та підготовленими, розповідали віршики, співали пісні українською та англійською мовами, тут Віталій Петрович відзначив роботу вчителів англійської мови 🇬🇧 всіх трьох шкіл. Родзинкою в роботі Віталія Петровича є те, що він намагається провести інтерактив з кожною дитиною! Єдиним мінусом він вважає те,що на це не завжди вистачає часу, адже святий Миколай має встигнути привітати учнів усіх трьох філій Школи Майбутнього Першокласника. 

Загалом свято було проведено на високому рівні, цікаво та пізнавально для дітей. Навіть батьки з цікавістю зазирали у двері, щоб побачити як Миколай вітає їх діточок та як гарно діти йому відповідають.

Звичайно всі дітки отримали солодкі подарунки  від святого Миколая. А теплі спогади будуть гріти їх ще багато років, адже головне – це подаровані дітям неймовірно позитивні емоції!