– Якщо дитина не хоче щось робити, то не примушуйте її. Залишить завдання, повернетеся до нього тоді, коли в дитини появіться відповідний настрій, визріє інтерес.
– Завжди треба пристосовуватися до потреб та інтересів дитини.
– Частіше хваліть та підбадьорюйте, навіть, якщо не виходить.
– Не робіть висновки за кожним разом. Дитина може довго не проявляти помітних ознак прогресу, а потім стрімко просунутися вперед.
– Не порівнюйте постійно дитину. Діти всі різні, як би це було не так, світ став би не цікавим.
– Не виявляйте негативізму, якщо в дитини якесь уміння виробляється не тоді, коли ви на це чекаєте.
– Деякі діти повільно опановують знаннями і словами.
– Не прагніть переключити дитину на іншу діяльність, навіть, якшо вважаєте, що вона виконує її надто довго, дитина сама знає, коли її треба зупинитися.
– Вашим супутником має бути допитливість дітей, а мірою – ставлення дитини до дорослого.