Золоті правила (В.Локсон, англійський педагог)

Золоті правила (В.Локсон, англійський педагог)

 –        Якщо дитина не хоче щось робити, то не примушуйте її. Залишить завдання, повернетеся до нього тоді, коли в дитини появіться відповідний настрій, визріє інтерес.

–        Завжди треба пристосовуватися до потреб та інтересів дитини.

–        Частіше хваліть та підбадьорюйте, навіть, якщо не виходить.

–        Не робіть висновки за кожним разом. Дитина може довго не проявляти помітних ознак прогресу, а потім стрімко просунутися вперед.

–        Не порівнюйте постійно дитину. Діти всі різні, як би це було не так, світ став би не цікавим.

–        Не виявляйте негативізму, якщо в дитини якесь уміння виробляється не тоді, коли ви на це чекаєте.

–        Деякі діти повільно опановують знаннями і словами.

–        Не прагніть переключити дитину на іншу діяльність, навіть, якшо вважаєте, що вона виконує її надто довго, дитина сама знає, коли її треба зупинитися.

–        Вашим супутником має бути допитливість дітей, а мірою – ставлення дитини до дорослого.