Живопис

Серія майстер-класів з Віталієм Петровичом – сюди

Осягаючи навколишній світ, діти намагаються висловити свої враження про нього засобами пізнавальної і творчої діяльності: граючи, малюючи, розповідаючи. Величезні можливості тут надає живопис. Малювання – один із ефективних засобів розвитку дитини, в процесі якого дитина пізнає світ, розширює кругозір, формує бережливе і естетичне ставлення до нього.

Малюючи, дитина розвиває різні навички та здібності, а саме:

– вчиться розрізняти кольори та відтінки, правильно їх застосовувати

– тренує зорову пам’ять

– розвиває дрібну моторику рук

– розвиває фантазію, уяву, спостережливість

– розвиває творчі здібності

Щоб діти могли різноманітно самовиражатися, Школа Майбутнього Першокласника дає можливість дітям займатися живописом, як в традиційних техніках, так і в самих незвичайних. Педагог створює цікаві умови, в яких буде проходити образотворча діяльність дитини для того, щоб стрімкіше розвивалися її творчі здібності.

Педагог на творчих заняттях з дітьми використовує ефективні форми і методики від яких залежить успіх виховання і навчання.

Діти освоюють як правильно тримати та використовувати олівець, пензлик та фарби, вчаться малювати легкі елементи, базові лінії та фігури, поступово переходячи до складніших композицій. Виконуються тренувальні вправи живопису, діти охоче проявляють ініціативність і самостійність. У процесі малювання дошкільник формує сприйняття мистецтва, пробує самостійно створювати щось оригінальне, красиве і прекрасне і отримує від цього приємні враження.

Традиційні дитячі техніки малювання:

– простим олівцем- кольоровим олівцем

– пензлем

– акварель,

– гуаш

– воскова крейда.

Крім того, використовуються нетрадиційні техніки малювання, які приносять дітям масу задоволень. Це пальчикове, долонькове малювання, відбиток поролону, за допомогою ватних паличок та інше. Щоб картина вийшла незвичайною, діти використовують допоміжні природні матеріали – пластилін, тканину.

Приступаючи до вибору техніки малювання для дітей, в першу чергу звертається увага на їхній вік і інтерес. Щоб урок був корисним і розвиваючим, педагог ставить завдання в цікавій формі і створює умови, щоб процес виконання роботи був захоплюючим.